در برخی مواقع به دلیل مشخص نشدن نشتی در لوله های توکار،باید لوله کشی کولر گازی جنرال مجدد انجام شود.

در تصویر زیر یک دستگاه کولر گازی جنرال 24000 را مشاهده می فرمایید که لوله های مسی کولر گازی  از داخل کار کشیده شده است و این در حالی است که از ساخت ساختمان فقط 1 یکسال می گذرد و هر دو ماه یکبار مشتری محترم اقدام به شارژ گاز مجدد کولر گازی می نماید به این دلیل که لوله کشی کولر گازی های فوق اصولی انجام نشده است و لوله مسی های کولر گازی ها در مسیر دیوار دچار نشتی شده است و تا کنون دو دستگاه از کولر گازی های جنرال فوق به این مشکل برخورد کرده اند.

متاسفانه نشتی کولر گازی آنقدر شدت یافته است که گاز کولر گازی جنرال در مدت زمان یک روزه تخلیه می شود و باید چاره ای برای این موضوع یافت.

یکی از دلایل نشتی لوله مسی های کولر گازی داخل کار این است که از مکانی عبور داده می شود که آکس خانه می شود و این مکان برای نصب تابلو یا لامپ بهترین مکان می باشد که در نتیجه ی دلر کاری برای نصب تابلو و لامپ لوله های مسی کولر گازی سوراخ می شود بدون آنکه فرد متوجه بشود.

دومین دلیل جا ساز کردن لوله مسی در داخل دیوار به طوری که فاصله ی لوله های مسی کولر گازی و نازک کاری فقط دو سانت است که اصولی نیست و بهتر که رایزری برای لوله های مسی در نظر گرفته شود.

سومین دلیل سوراخ شدن لوله مسی های کولر گازی زمانی است که نصاب کولر گازی لوله مسی ها را با دقت نصب می کند و می رود،و پس از آن دیده شده است که گچکار ساختمان در حین کار با ضربه زدن به لوله مسی کولر گازی و یا با جابجا کردن لوله مسی های کولر گازی باعث سوراخ شدن یا دو پهن شدن کولر گازی می شود.

و اصلی ترین دلیل استفاده از لوله مسی های متفرقه و نامرغوب است که کیفیت آن بر اساس ضخامت لوله مسی تعیین می شود که بهترین ضخامت برای لوله کشی کولر گازی ضخامت 0.30 می باشد.

پس از چک کردن لوله مسی های کولر گازی و پیدا نکردن نشتی در مسیر تا مکان قابل رویت،کادر اسکای تهویه تصمیم به تعویض کلی لوله کشی کولر گازی نموده است و در نتیجه لوله کشی قبلی کولر گازی را جدا کرده و یک مسیر جدید برای لوله کشی در نظر گرفته شد و پس از لوله کشی جدید کولر گازی جنرال دیگر نشتی نمی دهد.

عزیزان ساکن در تهران و شهرری و لواسان جهت خدمات کولر گازی شام:

نصب کولر گازی، تعمیر کولر گازی ، لوله کشی کولر گازی ، سرویس کولر گازی ، شارژ گاز کولر گازی ، جابجایی کولر گازی ، جمع آوری کولر گازی ، کنترل کولر گازی ، سرویس پنل کولر گازی ، جابجایی کندانسور کولر گازی ، تعویض کمپرسور کولر گازی ، عیب یابی کولر گازی با کادر اسکای تهویه خدمات کولر گازی در تهران تماس حاصل فرمایید.

نصب کولر گازی و لوله کشی کولر گازی و تعمیر کولر گازی

نصب کولر گازی و لوله کشی کولر گازی و تعمیر کولر گازی و سرویس کولر گازی

نصب کولر گازی و سرویس کولر گازی و لوله کشی کولر گازی

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.