شارژ گاز کولر گازی جنرال چگونه است؟

شارژ گاز  کولر گازی در دید اول کار بسیار ساده و راحت به نظر می رسد اما در کل باید یکسری مسائل دقت شود تا شارژ گاز  به نحو احسنت انجام شود.

در شارژ گاز  باید به نوع گاز کولر گازی جنرال بسیار دقت شود به این صورت که در تمامی کولر گازی های  نوع گاز  در پلاک مشخصات  در قسمت کندانسور کولر گازی جنرال در بالای شیر سرویس کولر گازی قرار دارد.

شارژ گاز کولر گازی جنرال اینورتر یا R410:

در این نوع شارژ گاز باید دستگاه را به خوبی وکیوم نماییم حداقل یک ربع،پس از وکیوم  کپسول کولر گازی جنرال به شلنگ سرویس گیج  وصل می نماییم و شلنگ گیج فشار به شیر سرویس  وصل می نمایم و کپسول  را باز می نماییم و سپس کپسول گاز 410  را بر عکس می نماییم و سپس کولر گازی جنرال را روشن می نماییم و  پس از روشن شدن کولر شارژ  کولر گازی جنرال اینورتر را انجام می دهیم البته اگر شارژ  اینورتر یا 410 ترازو انجام شود بهتر است.

شارژ گاز کولر گازی جنرال معمولی یا R22:برای شارژ  کولر گازی جنرال معمولی کولر گازی جنرال را یک ربع وکیوم می نماییم و پس از وکیوم کولر گازی جنرال شلنگ سرویس گیج کولر گازی جنرال به کپسول گاز 22 کولر گازی جنرال وصل می نماییم.

سپس شلنگ فشار گیج رکولر گازی جنرال را به شیر سرویس کولر گازی جنرال وصل می نماییم و کولر گازی جنرال را روشن می نماییم پس از روشن نمودن کولر گازی جنرال اهرم گیج فشار کولر گازی جنرال باز می نماییم و شروع به شارژ کولر گازی جنرال می نماییم و هر رمان که فشار کولر گازی جنرال بین 50 و 65 PSI رسید کولر گازی جنرال کامل شارژ گاز گریده است.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.