سرویس پنل کولر گازی ال جی به شرح زیر می باشد.

در بیشتر مواقع کولر گازی ها از قسمت مهره های برنجی نشتی می دهند که دلیل بیشتر آنها خرابی پرچ لوله های مسی کولر گازی و ترک داشتن مهره های برنجی می باشد.

در تصویر زیر یک اواپراتور کولر گازی ال جی را مشاهده می فرمایید که از قسمت پخش کن اواپراتور کولر گازی شکسته است که دلیل این اتفاق دقت نکردن در خم کردن لوله های رفت و بر گشت اواپراتور کولر گازی می باشد.

با اینکه لوله مسی دارای فنر بوده است،لوله مسی دو پهن شده و شکسته است.

این اتفاق در پنل های کولر گازی هایی که در طول سال زیاد جابجا می شوند اتفاق می افتد که دلیل آن چپ و راست کردن مسیر لوله های مسی رفت وبرگشت پنل کولر گازی می باشد مانند کانکس های شرکت های عمرانی.

برای پیدا کردن نشتی های کولر گازی ها از چند روش می توان استفاده کرد:

1:کف صابون:در این روش باید به دقت تمام منافذ را چک نمود زیرا بیش تر نشتی های کولر گازی ها ریز می باشند که این روش بسیار رایج است.

2:نشتی یاب :دستگاه دیجیتالی که به گاز های کولر گازی ها حساس می باشند و با نزدیک شدن به محل نشت گاز کولر گازی تعداد بیزر های آن افزایش می یابد.

نکته:در بیش تر واقع اگر یک کولر گازی نشتی گاز داشته باشد محلی که گاز نشت کرده است چرب و سیاه می شود.

عزیزان ساکن در تهران و شهرری و لواسان جهت خدمات کولر گازی شامل تعمیر کولر گازی،سرویس کولر گازی،لوله کشی کولر گازی،جابجایی کولر گازی،نصب کولر گازی،شارژ گاز کولر گازی،کنترل کولر گازی،تعمیر برد کولر گازی،جمع آوری کولر گازی،فروش کولر گازی،عیب یابی کولر گازی با اکای تهویه خدمات کولر گازی در تهران تماس حاصل فرمایید.

تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی در تهران ، شهرری و لواسان

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.