تفاوت کولر های گازی اجنرال اینورتر با معمولی در چیست؟

در مرحله اول باید به سراغ پلاک کندانسور کولر گازی اجنرال یا پنل می رویم به این دلیل که تمامی مشخصات در آن قید شده است مانند نوع گاز410 یا 22،میزان برق مصرفی در سرما و گرما و نوع اینورتر بودن یا نبودن،اگر کولر گازی اجنرال گیاهی باشد بر روی پلاک 410:R ثبت می شود و اگر معمولی باشد R:22 ثبت می شود هر چند بر روی کندانسور تمامی کولر گازی های اجنرال هم R:410 هک می شود البته کولر گازی اجنرال اصلی.

اگرگاز کولر گازی اجنرال R:410 بود به هیچ عنوان نمی توان گفت که این کولر گازی اجنرال اینورتر است به این دلیل که برای جلوگیری از تخریب لایه ی اوزون گاز 22 دیگر نباید تولید شود به دلیل دارا بودن کلر و به همین دلیلل 410 جای گزین خوبی برای کولر گازی ها می باشد زیرا فاقد کلر و گیاهی می باشد و بر روی محیط زیست و لایه اوزون  تاثیری ندارد به همین خاطر بیش تر کولر گازی های جدید با شارژ 410 عرضه می شوند و ارتباطی به اینورتر بودن یا نبودن کولر گازی ندارد.

توجه:در برخی مواقع بر روی پلاک مشخصات کولر گازی های اجنرال بانه ای نوع گاز R:410 و اینورتر ثبت می شود اما اینورتر نمی باشد و این امر فقط در کولر گازی های فیک (کپی) اتفاق می افتد که مشتری گمان می کنند کولر گازی اجنرال بانه ای اینورتر است اما اینگونه نیست و این امر یک بازار یابی نا عادلانه می باشد به طوری که مشتریان ناوارد گمان می کنند که دستگاه خریداری شده اصل و اینوتر است و در خرید کولر گازی اجنرال اینوتر چند میلیون صرفه جویی کرده است.

برای مثال تفاوت قیمت دستگاه کولر گازی اجنرال اینورتر 30000 نمایندگی نیا در این تاریخ نزدیک به 14 میلیون می باشد اما در بانه حدود شش میلیون تا هفت میلیون می باشد که در واقع فیک می باشد و کیفیت شرکت نیا را ندارد اما منصفانه اس و می ارزد اما سخن ما با آن دسته از سود جویانی است که کولر گازی اجنرال بانه ای را می خواهند بیش تر از قیمت به مشتریان بفروشند و تاکید می کنند که کولر گازی اجنرال بانه ای اینورتر و اصلی می باشد.

توجه:های اطراف کولر گازی های اجنرال بانه ای اینورتر را نخورید و برای خرید کولر گازی اجنرال اصلی و فیک با یک متخصص یا سرویس کار کولر گازی مشورت نمایید.

در تصویر زیر یک نمونه کولر گازی معمولی(اینورتر نمی باشد) اجنرال اما اصلی با گاز 410 با گارانتی شرکت نیا را مشاهده می فرمایید.

شارژ گاز کولر گازی اجنرال

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.