تست کمپرسور کولر گازی اجنرال چگونه است؟

تست کمپرسور کولر گازی اجنرال باید طبق تجربیات و تجهیزات صورت بگیرد در برخی موارد کمپرسور کولر گازی اجنرال سالم است اما سرویس کار کولر گازی اجنرال به اشتباه کمپرسور کولر گازی اجنرال معیوب تشخیص می دهد.

عیب یابی کولر گازی اجنرال و  تست کمپرسور کولر گازی اجنرال؟

در تصویر زیر کولر گازی اجنرال را مشاهده می فرمایید که توسط یک سرویس کار محترم سوخته یا معیوب تشخیص داده شده است.

اما به دلیل هزینه ی بالا،مشتری محترم تصمیم به مراجعه به یک سرویس کار کولر گازی اجنرال دیگر می گیرد که با مراجعه به کادر اسکای تهویه خدمات کولر گازی اجنرال در تهران و حاضر شدن کادر اسکای تهویه در محل شروع به تست کمپرسور کولر گازی اجنرال نمودیم که مشخص شد کمپرسور کولر گازی اجنرال سوخته است.

باید برای عیب یابی کولر گازی اجنرال مراحل را به درستی طی نماییم به این صورت که در مرحله ی اول برق ورودی کولر گازی اجنرال را تست نماییم زیرا در بیشتر مواقع قطعی برق کولر گازی اجنرال علت کار نکردن کمپرسور کولر گازی اجنرال می باشد.

در مرحله دوم باید کابل های ارتباطی کولر گازی اجنرال را تست نماییم که در بین مسیر کندانسور کولر گازی اجنرال و پنل کولر گازی اجنرال قطعی نداشته باشیم به این دلیل که اگر یک سیم از کابل های ارتباطی قطع باشد دیگر کولر گازی اجنرال به درستی کار نمی کند و همین امر بارها باعث سوختن کمپرسور کولر گازی اجنرال شده است که باید بسیار دقت شود.

سیم کشی کولر گازی اجنرال به خوبی چک شود زیرا در داخل کندانسور کولر گازی اجنرال در بیش تر مواقع به دلیل ضعیف شدن خازن کولر گازی اجنرال سیم های ارتباطی خازن کولر گازی اجنرال و کمپرسور کولر گازی اجنرال می سوزند و دیگر جریان برق به کمپرسور کولر گازی اجنرال نمی رسد.

بیشترین دلیل از کار افتادن کمپرسور کولر گازی اجنرال خرابی خازن کولر گازی اجنرال می باشد که باید برای تست خازن کولر گازی اجنرال از دستگاه خازن سنج استفاده شود تا در وقت شما صرفه جویی شود.

هر گاه خازن کولر گازی اجنرال معیوب می باشد باید همان قدرت خازن کولر گازی اجنرال جایگزین شود و پس از تعویض خازن کولر گازی اجنرال از کارکرد خوب کمپرسور کولر گازی اجنرال اطمینان حاصل نماییم زیرا در بیشتر موارد کمپرسور کولر گازی اجنرال معیوب است که باعث خرابی خازن کولر گازی اجنرال می شود.

خدمات کولر گازی اجنرال شامل نصب کولر گازی اجنرال،تعمیر کولر گازی اجنرال،جابجایی کولر گازی اجنرال،سرویس کولر گازی اجنرال،شارژ گاز کولر گازی اجنرال،لوله کشی کولر گازی اجنرال،ریموت کنترل کولر گازی اجنرال در تهران و شهرری و لواسان با کادر اسکای تهویه تماس حاصل فرمایید.

تعمیر کولر گازی اجنرال،نصب کولر گازی اجنرال،سرویس کولر گازی اجنرال،جابجایی کولر گازی اجنرال،شارژ گاز کولر گازی اجنرال

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.