اقدامات لازم برای لوله کشی کولر گازی در تهران و لواسان و شهرری به شرح زیر می باشد.

در تصویر زیر یک منزل مسکونی به متراژ 150 متر مربع را مشاهده می فرمایید که مالک محترم در حال بازسازی می باشد و در نظر دارد که از کولر گازی های اسپیلت برای سرمایش منزل استفاده شود.

پس از محاسبات کارشناس اسکای تهویه (خدمات کولر گازی در تهران) تصمیم بر این شد که اتاق خواب ها که هریک حدودا 14 متر مربع می باشند را کولر گازی 12000 btu که شامل سه اتاق می باشد و برای هال و پذیرای یک دستگاه کولر گازی 30000 btu در نظر گرفته شده است و بر این اساس لوله کشی کولر گازی ها صورت گرفته است.

عواملی که باید برای طراحی سرمایش کولر گازی های اسپیلت یک واحد مسکونی در نظر گرفته شود شامل موارد زیر می باشد:

1:متراژ آپارتمان.

2:باید در نظر داشت که مقدار برق ورودی آپارتمان جوابگو بار مصرفی کولر گازی ها را دارد یا خیر.

3موقیعت آپارتمان:از این نظر که آپارتمان از چه جهاتی مدام در معرض نور خورشید است.

4-محل نصب کندانسور ها که بسیار مهم می باشد زیرا باید در محیطی قرار گرد که سرویس کولر گازی و تعمیر کولر گازی و شارژ گاز کولر گازی با تسلط کامل سرویس کار کولر گازی صورت گیرد و برای همسایگان ایجاد مزاحمت نکند.

5:مقدار لوله کشی کولر گازی به صورت عمود یا افقی

6:لوله های کولر گازی باید از مسیری عبور داده شود که کمترین پیچ و خم را داشته باشد و بعدها در معرض آسیب و گرما و نویز نباشد.

7:خروجی تخلیه ی آب تولید شده کولر گازی باید طوری تعبیه شود که پس از نصب پنل کولرگازی در معرض دید نباشد و طوری طراحی شود که پنل کولر گازی پس از قرار گیری بر روی جایگاه آب تولید شده به راحتی تخلیه شود و پس نزند و مزاحم بستن مهره های پنل کولر گازی نشود.

8:در لوله کشی کولر گازی توکار تا حد ممکن از جوشکاری لوله مسی ها خودداری شود و ازلوله مسی های یک تیکه بدون جوشکاری استفاده شود.

لوله کشی کولرگازی
لوله کشی کولرگازی
لوله کشی کولرگازی
لوله کشی کولرگازی
لوله کشی کولرگازی

لوله کشی کولرگازی

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.