برای نصب برد همه کاره ی کولر گازی ابتدا باید نقشه برق کولر گازی را کامل مرور نماییم زیرا در برخی مواقع امکان نصب برد میسر نمی باشد.

در برخی موارد برد کولر گازی به دلایل مختلفی قابل تعمیر نمی باشد و یا باید هزینه ی زیادی صرف تعمیر برد کولر گازی شود به همین دلیل از برد های همه کاره کولر گازی استفاده می نماییم.

برای جایگزین کردن برد کولر گازی باید در مرحله اول باید نوع کولر گازی و نقشه برق کولر گازی را در نظر بگیرم به طور مثال فن بیرونی کولر گازی دو دور است یا تک دور است و یا اینکه کولر گازی اینورتر است یا معمولی و از همه مهمتر اینکه کولر گازی دارای دو برد است یا یک برد به این صورت که یکی در کندانسور کولر گازی و دیگری در پنل کولر گازی که بسیار مهم می باشد.

برای تعویض برد کولر گازی و یا نصب برد همه کاره نیازمند یکسری تجربیات و نقشه خانی است زیرا نصب اشتباه یک سیم ارتباطی باعث از بین رفتن برد کول گازی و آتش گرفتن سیم کشی می شود.

در تصویر یک دستگاه کولر گازی جنرال را مشاهده می فرمایید که توسط تعمیر کار ماهر برد کولر گازی معیوب اعلام شده و قطعات مورد نیاز برای تعمیر برد کولر گازی جنرال موجود نمی باشد که از این رو کادر اسکای تهویه خدمات کولر گازی در تهران تصمیم به جایگزین کردن برد همه کاره برای کولر گازی جنرال می نمایند.

عزیران ساکن در تهران و شهرری و لواسان می توانند جهت نصب کولر گازی و تعمیر کولر گازی و نصب برد همه کاره کولر گازی و تعمیر برد کولر گازی و عیب یابی کولر گازی و سرویس کولر گازی و شارژ کولر گازی و جابجایی کولر گازی و جمع آوری کولر گازی و کنترل کولر گازی و لوله کشی کولر گازی و ساخت حفاظ کندانسور کولر گازی با کادر اسکای تهویه خدمات کولر گازی در تهران و شهرری و لواسان تماس حاصل فرمایید.

تعمیر برد کولر گازی و نصب برد همه کاره کولر گازی

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.