تعمیرات کولر گازی شامل چه اقداماتی است؟

وظیفه ی اورلود کولر گازی چیست؟

اورلود به فیوزی گفته می شود که هر گاه که کمپرسور کولر گازی به هر دلیلی به دمای بالای 70 درجه سانتی گراد برسد فیوز اورلود فعال می شود تا مانع خرابی کمپرسور کولر گازی شود به همین خاطر اورلود  فعال می شود تا مانع وارد شدن جریان برق به کمپرسور شود تا فرد مصرف کننده متوجه خرابی در کولر شود و فورا به تعمیر کار کولر گازی ماهر مراجعه نماید.

چگونه متوجه وظیفه ی اورلود کولر گازی شویم؟

در حالت اورلود کولر گازی،کولر گازی باد گرم می زند و مشتری متوجه خنک نبودن باد پنل کولر گازی می شود و دلیل دیگر کار نکردن کمپرسور کولر گازی است که بهتر است در این جور مواقع کولر گازی را فورا خاموش کرده و با تعمیر کار کولر گازی تماس گرفته شود.

دلایل اورلود کولر گازی چیست؟

بیشترین دلیل اورلود کولر گازی کمبود گاز کولر گازی یا نداشتن گاز کولر گازی است.در بیشتر مواقع که کولر گازی گاز ندارد به هر دلیلی مانند نشتی لوله مسی های کولر گازی،که نبود گاز در کمپرسور کولر گازی باعث بالا رفتن درجه حرارت کمپرسور کولر گازی می شود که در نهایت فیوز اورلود فعال می شود

در برخی موارد هم کیپی مسیر رفت کولر گازی و برگشت کولر گازی دلیل اورلود کولر گازی است که باید به خوبی چک شود و اگر در تعمیر کولر گازی تجربه ای ندارید بهتر است با یک تعمیر کار کولر گازی مشورت نمایید.

چگونه اورلود کمپرسور کولر گازی را غیر فعال نماییم؟

پس از اینکه اورلود کولر گازی فعال شد کولر گازی را خاموش نمایید سپس برای عیب یابی کولر گازی به سراغ کندانسور کولر گازی بروید برق اصلی کولر گازی را قطع نمایید سپس درب کندانسور کولر گازی را باز کرده و با احتیاط بدنه ی کمپرسور کولر گازی را با دست چک نمایید فقط در حد یک ثانیه زیرا بدنه ی کمپرسور کولر گازی در حالت اورلود بسیار داغ است که باعث سوخگی و آسیب دیدگی فرد می شود.

اگر کمپسور کولر گازی داغ بود کمپرسور کولر گازی اورلود کرده است ولی اگر کمپرسور کولر گازی سرد بود مشکل در جای دیگر کولر گازی است.اگر کمپرسور کولر گازی داغ بود با ریختن آب سرد روی کمپرسور کولر گازی می توان کمپرسور کولر گازی را از اورلود خارج نمود و تا حدی به ریختن آب ادمه دهیم که بتوانیم کمپرسور کولر گازی را لمس نماییم.

خدمات کولر گازی اسکای تهویه در تهران:تعمیر کولر گازی،نصب کولر گازی،سرویس کولر گازی،جابجایی کولر گازی،شارژ گاز کولر گازی،لوله کشی کولر گازی،جمع آوری کولر گازی،فروش ریموت کنترل های کولر گازی تمامی برندها در تهران و لواسان و شهرری.

تعمیر کولر گازی،نصب کولر گازی،سرویس کولر گازی

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.