جمع آوری کولر گازی یا بازکردن کولر گازی توشیبا چگونه است؟

برای جابجایی و بازکردن کولر گازی باید از ابزارهای مخصوص بهره بگیریم به این صورت که برای جمع آوری گاز  از گیج فشار  استفاده نماییم و این گونه نباشد که دستی گاز کولر را جمع آوری نماییم.

زمانی که گیج کولر گازی را به شیر سرویس کندانسور وصل می نماییم فشار گاز کولر را مشاهده می نماییم اگر کمپرسور کولر گازی معیوب باشد یا به هر دلیلی کمپرسور کولر گازی روشن نشود گیج کولر گازی فشار گاز کولر گازی را نشان می دهد به این صورت که اگر کمپرسور کولر گازی سالم باشد فشار بین 0 و 65 psi می باشد

که این نشانگر کارکرد و مکش و دهش کمپرسور کولر گازی است به این صورت که اگرفشار گیج کولر گازی 0 psi باشد سلامت است ولی کولر گازی گاز ندارد ولی اگر فشار گاز کولر گازی از 90 تا 110 psi پایین تر نیامد مشکلی در کمپرسور کولر گازی وجود دارد که مانع روشن شدن کمپرسور کولر گازی می شود یا کمپرسور کولر گازی معیوب است.

در بازکردن اجزای کولر گازی باید بسیار دقت شود حتی در حمل و نقل اجزای کولر گازی باید بسیار دقت شود از آنجایی که کولر گازی توسط گاز و برق کار می کند مهم ترین اجزای آن که باید به آن دقت نمود لوله مسی های کولر گازی است که نباید در بازکردن کولر گازی و حمل ونقل آسیب ببیند زیرا یک ضربه یا گردوخاک باعث از بین رفتن لوله مسی های کولر گازی شود.

بیش ترین اجزای تشکیل دهنده ی کولر گازی لوله مسی می باشد که در رادیاتور کولر گازی جمع آوری شده اند و در پنل کولر گازی و کندانسور کولر گازی نصب شده است به همین دلیل باید در هنگام بازکردن پنل کولر گازی،طوری لوله ی اتصال مسی کولر گازی را از پنل کولر گازی جدا نماییم که به لوله های مسی صدمه وارد نشود یا در حال بازکردن مهره ماسورهای لوله مسی،لوله های مسی بر اثر فشار آچار خم نشود.

در تصویر زیر پنل کولر گازی توشیبا را مشاهده می نمایید که این پنل کولر گازی توشیبا توسط یک سرویس کار کولر گازی ناشی جمع آوری شده است.در تصویر مشاهده می نمایید که چگونه کولر گازی توشیبا را جمع آوری نموده است.

لوله های مسی پنل کولر گازی توشیبا به دلیل باز نکردن مهره ماسورهای پنل کولر گازی خم شده است و حتی لوله های مسی ارتباط بین کندانسور کولر گازی توشیبا و پنل کولر گازی توشیبا خم شده است البته از چند نقطه که باعث نا کارآمد شدن آن شده است و باید در نصب کولر گازی توشیبا از لوله ها مسی جدید استفاده شود که هزینه ی اضافی برای مشتری محترم است.

برای خدمات کولر گازی توشیبا در تهران و لواسان و شهرری شامل نصب کولر گازی توشیبا،تعمیر کولر گازی توشیبا،سرویس کولر گازی توشیبا،جابجایی کولر گازی توشیبا،شارژ گاز کولر گازی توشیبا،ریموت کنترل کولر گازی توشیبا،لوله کش کولر گازی توشیبا با کادر اسکای تهویه خدمات کولر گازی توشیبا در تهران تماس حاصل فرمایید.

نصب کولر گازی،تعمیر کولر گازی،سرویس کولر گازی،جابجایی کولر گازی،سرویس کولر گازی،شارز گاز کولر گازی

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.